FIT MAMA 50+

FIT MAMA 50+


Gimnastyka dla mam50+ przy spokojnej muzyce, łączy cechy rehabilitacji i fitnessu, z uwzględnieniem profilaktyki chorób wieku dojrzałego. Ćwiczenia są dostosowane do wieku, możliwości i stanu zdrowia uczestniczek. Wykonywane są w umiarkowanym tempie. Program zajęć obejmuje: ćwiczenia cardio, fit ball, basic step, zdrowy kręgosłup, stretching, wzmacnianie najważniejszych grup mięśniowych, relaksację, gimnastykę z przyborem i bez, proste formy rytmiczno-taneczne.

Zaletą tego typu ćwiczeń jest:
  • poprawa krążenie
  • wzmocnienie pracy serce
  • poprawa kondycję i siły mięśni
  • zapobiega otyłości i nadwadze (w połączeniu ze zdrową dietą)
  • poprawa stan stawów, zapobiega ich sztywnieniu
  • wspomaga koordynację ruchową
  • daje satysfakcję, co jest bardzo ważne dla zdrowia psychicznego
  • jeżeli trening można odbywać z innymi ludźmi – pozytywnie wpływa na życie towarzyskie
PIERWSZE ZAJĘCIA:
  • ćwiczymy boso/w skarpetkach/w obuwiu sportowym
  • zabierz ze sobą luźny (oddychający) strój nie ograniczający ruchów
  • weź wodę do picia
  • jeśli chcesz poczuć się swobodniej w pozycjach na macie – zabierz ręcznik