FIT MAMA

FIT MAMA – ZAJĘCIA DLA KOBIET W CIĄŻY


Program ćwiczeń dla mam, które pragną aktywnie przygotować się do porodu. Trening łączy w sobie elementy jogi, pilatesu, body ball oraz wykorzystuje ćwiczenia relaksacyjne i oddechowe. Dostosowany jest do każdego trymestru.

Celem ćwiczeń jest:
  • wzmocnienie mięśnie przykręgosłupowych (bardzo polecane przy bólach pleców)
  • uelastycznienie mięśni dna miednicy, krocza i stawów biodrowych
  • poznanie sposobów oddychania stosowanych w czasie porodu
  • naukę markowanego parcia
  • naukę treningu relaksacji
  • zmniejszenie dolegliwości ciążowych
  • zdobycie informacji jak prawidłowo ćwiczyć w czasie ciąży i połogu

W zajęciach można uczestniczyć bez względu na poziom sprawności i umiejętności ruchowych. Wskazane jest uczestnictwo w zajęciach od I trymestru ciąży do dnia porodu.

Na pierwsze zajęcia należy dostarczyć ZAŚWIADCZENIE LEKARSKIE. Do zajęć można przystąpić w dowolnym momencie.

NA ZAJĘCIACH:
  • ćwiczymy boso/w obuwiu sportowym
  • zabierz ze sobą luźny (oddychający) strój nie ograniczający ruchów
  • weź wodę do picia
  • jeśli chcesz poczuć się swobodniej w pozycjach na macie – zabierz ręcznik